måndag 18 april 2011

Lottas möhippa..

Äntligen var det dax att kidnappa Lotta.
Jag var inte med hela kvällen för Bella ammar
ju fortfarande, men hon äter ju gröt & lite mat
så några timmar kunde jag vara borta.

Här står vi på djungelrummet & har gömt oss.
Lotta tror att Ronja ska på barnkalas.
Här är hon
Vi gick till Björn Borg så hon fick byta kläder.
Nice
Bella har världens snyggaste moster
=)
Ronja fick en kram
Lite smink med.
Färdig
Sen skulle det shoppas
Ett par stringtrosor
Snygga
Lotta utanför hennes jobb
Ett rosa läppstift
Jonas har tur
Hittade en tuff tjej vid tåget
Redo
Ramlösa ???? nääääää
Nu ska Lotta sälja rapp med sin piska
10 kronor
Första kunden
..
Idol kort
..
Ett rygg rapp
Jag köpte ett för 9 kronor
ooooooaaaaajjjjjj
Pernilla köpte med
hi hi

Nu är vi i Göteborg
Väntar på spårvagnen
Lotta får inte se var vi ska
Systrarna hjälper till
Framme
hjälp upp för trappan

Redo
Lotta blev överlycklig
10 duktiga tjejer



Hon va grym





Roligt hade hon med






paparazzi
Sen fick hon låna sexiga skor


Så här kan man göra
jaaa hejja
Hatt & en boa









Sen fortsatte gänget vidare på äventyr..
Jag åkte hem till min bebis ..
Hoppas din kväll var rolig..

PUSS

1 kommentar:

Suzanne sa...

Sååååå underbart att se vilka kvalifikationer min svärdotter har. Kunde jag ALDRIG TRO OM HENNE!Tack Lena för att jag fick se delar av er trevliga kväll!!
Kram