söndag 14 augusti 2011

Sååå trött...

Igår var vi hemma hos mamma & pappa
vi hade en liten kräftskiva =)
Det var jag, Jimmy, Bella, Kitty,
mamma, pappa, Pernilla, Lotta, Jonas, Ronja & Chilli.
Det blev inte så mycket kort därifrån,
korten kommer jag lägga upp senare.

på kvällen var jag med Pernilla& Lisa
på bio i Göteborg,
först åt vi lite gott,, myyyyssss
Filmen var sjukt rolig
det var längesen jag skrattade så mycket.
Ni som inte sett denna, gör det...
vi såg på denna..

Bella har varit på BVC
det var 10 månaders kontroll,
Så här var hennes mått..
Vikt: 9150 Längd: 72,2 Huvudomfång: 47
Hon är perfekt....

Bilder från en mysig morgon,
Dag: Söndag ( idag )
Tid: 5,45
Status : Bella pigg , Mamma trött...

Bella kan själv =)



Snyggaste morgonfrisyren
hi hi

Bus Bella
Färdig
Nu sover prinsessan,
när hon vaknar, ska jag gå å lägga mig
& hon får vara med sin pappa <3

PUSSSSS

Inga kommentarer: