onsdag 14 september 2011

Lycka !!

Vill starta detta inlägg med att säga
GRATTIS
till mina underbara vänner Anna & Peter
som äntligen har fått sin lilla bebis =)
Det blev en jättesöt liten flicka som ska heta Moa
Hoppas vi snart får hälsa på & träffa fina tjejen .

Underbara föräldrar
& underbara vänner
GRATTIS

Vi har varit på kalas hos Jens.
eftersom det är så länge sen jag bloggade
så lägger jag in alla bilder som togs,
så kanske Michaela förlåter mig för att jag
bloggar så dåligt.
( Tar även med dom dåliga )


Fina Diesel
Michaela är cool
Älskling


Dom har ett bildspel på tvn
så man har något att titta på

Bella gillar Jens
Hon fick kolla på hans kort,
ända tills hon började äta på det.
& han fick läsa hennes bok =)

Den vackra Johanna

Vill inte vara med


Det var alles

KRAAAAM

Inga kommentarer: