onsdag 5 oktober 2011

Så kass ..

Längesen igen,,
men det händer så mycket med Bella
nu så jag vill inte sitta här..
Men det få jag inte göra för henne ändå =)
& när hon sover städar jag undan lite
& sen vill jag sitta i soffan å dricka kaffe.

Bella har tagit sina första steg,
men kryper hellre än att öva på att gå.
Hon pratar mycket,
säger mest
katt, Tack, napp
& dom orden låter likadant
sen säger hon
mamma, pappa, titta, vovve
& massa annat som jag inte förstår =)

som vanligt när jag inte bloggat på länge
så lägger jag in MASSA bilder...

Nya åkpåsen .
myyyyssss
På väg till Öppna förskolan
Leker på ÖF
Träffade kompisar
Bella har svårt att sitta still
på sångstunden
Fått coola byxor
Favorit
Mina söta mammor &
deras söta barn
Underbara
Var med mormor på kungsmässan
& provade mössor
Träffade moster pernilla
på hennes jobb
hon fick smaka korv
Åt lunch
Myser med syrran
=)
En av många mysiga promenader
Denna promenaden lyste solen
Ätit gröt
Nybadade guldlock
Fick finbesök när jag jobbade
Vi var & provsatt en fatboy
Hälsade på moster Lotta
Fick massa bokstäver
Grym barnvagn hade dom
Jättebra
Lotta har börjat blogga igen
Bella hittade roliga små gubbar
Bella skulle få en egen gubbe.
Lotta hämtar alla färger som Bella
ska få välja mellan
Denna valde hon
En till dag med mammor
Fikat på K mässan
mmmmmmm
älskling
mums
Såååå roligt ..
lite lätt beroende
Bella är ute & går
PUSS PUSS PUSS

1 kommentar:

Michaela sa...

Haha det e du men alltid lika mysiga bilder <3<3