onsdag 1 februari 2012

Tisdag 

Dom hade öppet hus på vårdcentralen , & eftersom Jimmy var ledig så gick jag dit, jag har ett hemskt Nageltrång  har opererat min stackars tå en gång, å nu har det kommit tillbaka  jag har även problem med mina ögon, allergier & ögoninflammationer ibland då å då  men nu det senaste har jag haft det för ofta,, 
Träffade världens bästa läkare ( Mikael Fermhede ) han tog sig verkligen tid å frågade massor, & tog en bomullspinne å peta i ögat.. Den pinnen ska skickas iväg & kollas om jag har någon bakterie 
Tån ska vi avvakta med å se om den läker av sig själv.. Sen tog dom 4 rör med blod för att kolla om jag mår bra för övrigt 
Om 10 dagar får jag svar 

Michaela å Tristan kom vid 12, vi tog en promenad till affären å köpte goooo frukost 

På kvällen kom Bellas farmor å hälsade på.. Bella har nog saknat henne för hon sprang fram å gav henne en kram 

Sen var det dax å zooovvvaa 

Inga kommentarer: