söndag 3 juni 2012

Hurra hurra för mig i flera dagar

 Jag har fyllt år 35 !!!!! vad hände ? Jag var ju 25 för inte så länge sen..
ja ja  tiden går fort när man har roligt..
Haft kalas 2 dagar i rad, Lördag kom vännerna & Söndag kom familjen.
Haft en toppen helg å fick sååå fina presenter
Solglasögon, nallebjörn, stenar, tvål, handcreme, ljus, linne, armband,
massor med blommor å MASSA presentkort på elgiganten som jag önskade mig,
det kommer bli en ny kamera =)))

Jag har jobbat hela helgen med söta Nadia...
Hon hade köpt present & gjort ett 
fint collage .

 Jennie & Rasmus kom å åt frukost
 Min älskling Michaela kom
med blommor till jobbet
 Johanna & Tristan var med
 Jag & Nadia lyxade till det 
med mat från food court
 Fick ett gulligt sms
 Älskling hade köpt paket
 35 åringen
 Lördags kalas.
Lite kallt men det gick att sitta ute
 Efter maten flyttade vi in
 KÄRLEK
 Söndags kalas..
Söt Ronja kom
 Å tjocka goa gravida syster
 Å lilla söta Milo var med..
Bella blev plötsligt stor
 Å jag fick äntligen hålla
 Sötis
 Pernilla hade bakat tårta ...
JÄTTEFIN å JÄTTEGOOO
 Fick fina blommor
 Stolt far
 Gooooos
 kameran är min
 mamma å pappa
Tack allihop för att ni kom å firade mig 

PUSS

Inga kommentarer: