torsdag 9 augusti 2012

Vet inte var jag ska börja !!!

Jag vill så gärna blogga, men jag vill göra annat oxå..
Det går inte att sitta vid datorn när Bella ä med, å när hon sover middag ( 1 timma )
så brukar jag plocka undan, fixa med tvätt å disk..
Sen kommer kvällen, när Bella somnat är man ganska trött själv å vill bara sitta å ta det lungt.

Men nu har dagis startat, & idag är det inskolningsdag nr 4, Bella är där själv nu & jag är hemma..
det är undanplockat å gräset är klippt, så jag passar på att blogga nu då...

Det är MASSA bilder som jag vill visa, men jag börjar med Bettans kalas som var för ett tag sen...


 Bettan har många vänner

 Söta Diesel har blivit så stor å fin
 mys i soffan
maaat

Trött pappa

Tristan med sin pappa

Snea bilder igen.. Sorry 
Här kommer Robin

Söta Michaela

Jolene

Bella hänger i trappan med sin pappa

Söta födelsedagsbarnet

J & R

Robban & Linda

Tristan ville ha vin

Å Bella med

Hallåååå

SÖÖÖÖÖT

=)

Glasss

Hoppas vi ses snart igen 

PUSS

Inga kommentarer: