lördag 11 april 2009

Heja Rasmus !!!

Våran dator är fortfarande sönder.. Tror den aldrig kommer leva igen ..
Men som tur är kom Rasmus hit med sin dator..
Så nu lägger jag in lite blandade bilder ..


Denna söta kaka fick jag av Bettan

Fick ett meddelande på mobilen från Lotta.
Saknar dig.. vad gör du ? Här é jag Puss Puss
& en bild .


Jag skrev tillbaka
Jag har Lunch & tittar på utsikten..
Detta är vad jag får titta på när jag
har Lunch på jobbet..

Så har vi varit på hundkurs..
Hon är duktig min prinsessa.

Kitty har busat i mammas & Pappas
trädgård.. Hon ska vara vit..

Jimmy testar Lottas amnings stol..

Vi har haft skobytar dagar på freeport.
kom med ett par gamla & få en värdecheck
på 200 kronor.

Jag & en annan tjej stod å tog emot skor.
Det va ju inte lite skor...


Detta är Jörgens bil..

Mycket sportig

Pernilla gillar bilen

Gillar mycket

JÄTTE mycket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir fint väder nästa vecka, då får du kompensation för en jobbar påsk.Vi ses=)

Johanna sa...

Det är så roligt när du lägger upp bilder!!=)