söndag 12 april 2009

Tjolöholm


Jag, Jimmy, Bettan, Jens & Kitty
åkte till slottet


Härligt ..

Jag & Bettan hade jobbat så mat orkade
vi inte göra.. Så vi köpte med oss pizza..


Jens å Jimmy drack öl

Jimmy skulle känna på vattnet..
Synd att han inte trilla i, hade varit lite kul.


Jens trilla inte heller i ..


Upp & titta på utsikt skulle vi med ..
Jag med min höjdskräck..

ÅÅÅÅ KÄRLEK


Jimmy hittade en staty å krama..
Passade inte med mig .

Min älskling

kossan kitty luktar på blommorna

Jobbiga Lena ska JÄMT ta kort ..


Ut på en brygga skulle dom med..
& jag blev yr.
Jens sa att jag gick som en gammal tant

Jimmy skulle ner till vattnet som vanligt.
Han ramlade inte ner nu heller ..

Tack Bettan & Jens för en mysig dag ..

1 kommentar:

Bettan sa...

Det va en härlig dag!! Det SKA vi göra om tycker jag!!!! =)