lördag 6 november 2010

Bellas första shopping dag ..

Den gjordes med mig & Moster Michaela =)
Vi skulle åka vid elva tiden, men Bella hade
andra planer & skulle äta precis när hon var
påklädd & redo att åka, så vi fick åka senare
än vad som var tänkt.

Nu bär det av
Vi åkte till sisjön ,
Michaela skulle in på Media Markt ,
så jag & Bella satt i bilen & väntade
Sen var vi på Babyproffsen,
Michaela ska ju ha bebis i April =)
hon ville kolla på barnvagn & lite grejer.
Hon kommer bli en så bra mamma =)
Så mycket att titta på
Denna ska Michaela & Christoffer ha.
Denna skötväskan tyckte Michaela om,
men jag tror inte den uppskattas
av Christoffer
Hon provkörde sin vagn
Hittade denna ..
VILL HA =)
Den sätter man på handtaget på barnvagnen
så man inte fryser om händerna.
passar mig =)
& billig ..
Denna var häftig..
Men inte lika mysig ..
Sen blev vi hungriga & drog till
Michaelas stamställe...
Sibylla
MMMMMMMM
Hon har nämligen stamgästkort där
Efter maten åkte vi till kvantum & handla
gotta till kvällen ..
Mitt i gången stod fina Pernilla & bjöd på ost..
Som luktade sååå äckligt =)
fiiiina prinsessan
Bella blev hungrig.
Så vi gick in till amningsrummet
på kungsmässan
Mysigt
Michaela hade det mysigt med i
sagohörnan.
I taket satt det högtalare ,
& på väggen sitter knappar ,
där kunde man välja en saga
man ville lyssna på .
Tack underbara Michaela för
en underbar dag !!

PUSS PUSS

1 kommentar:

MichAela sa...

Tack själva älskade Lena och Bella var en riktigt mysig dag ..... Ses ikväll pusssss