söndag 7 november 2010

Mina fina vänner !!

Bettan, Jens, Michaela & Christoffer
kom till oss & hade myskväll .

Mina fina tjejer
Medans killarna ( & Bella ) slappade
Så lagade vi tjejer mat ..
Michaela vispar grädde,
det skvätte på henne
& jag hade inget förkläde,
men det gick lika bra med en handduk =)
Mina fina älsklingar.
Jag blixtrade Jens
Killarna fick duka
klart att äta
Flygande Jakob = MUMS
Underbara människor
Kitty hoppas att hon ska få smaka
En ledig stol ...
Då kommer Kitty
Christoffer kände sig inte
riktigt bra & ville inte hålla Bella då,
Men här är dom ihop iallafall =)
Bella fick present av allihop..
Dom är sååå snälla =)
Jimmy fick öppna.
ÅHHHHH
Det va en JÄTTE JÄTTE fin klännig
som hon ska ha på nyårsafton =)
Men den får ni inte se nu,
ni får vänta till nästa år =)
Men den va sååå söt & hon kommer bli
sötaste bebisen på nyår ..
Tack alla för den fina presenten
Igår var Jimmys moster Bettan
här & hälsade på Bella.
Hon hade med sig present,
som jag glömt att fota =(
Det var en klänning med tights till.
Bella har massor att säga,
& då kan man inte ha napp =)
Det blir mycket skräp när
man har besök, så Jimmy
fick ta allt & gå till soprummet.
kolla snygga blöjryggsäcken =)
KRAMELIKRAM

1 kommentar:

michaela sa...

Hemligt =) det e bra lena...Klart hon kommer vara den sötaste på heeela nyår =)...pusssssssssss