måndag 7 maj 2012

Våran dag i Åsa

Det är ju några dagar sen, men jag har haft lite otur med mitt bloggande..
Internet krånglar å jag har varit så trött nu under pollensäsongen så det har blivit vila när Bella sover.
Men bättre sent än aldrig. Här är våran underbara dag i Åsa med massa fina bilder.

Satt i solen en stund innan å en 
söt liten fjäril flög omkring mig i en timmas tid,
ibland satte den sig på mig å gick tillåmed omkring..

promenad på benet
Fin
..
Mamma hade tagit ut lilla poolen till barnen,
men ingen blir gladare än kitty

Kul att titta på tycker lillasyster

Bella som aldrig sitter still
sprang runt i mammas stora trädgård..
Fiskarna i dammen var kul att titta på
Lunch i solen

Spring spring

Fick en present av mormor..

Det var en stutsboll som blinkade

Mamma odlar örter ..
Gunga gillar Bella att göra i 5 minuter
sen är det tråkigt
Men det är kul en stund
Sandlådan satt hon i ganska länge
wiiiieeee

Baka baka liten kaka

Söta

Jag behöver ingen hjälp,,
Jag kan själv

Chilli var där..
Underbart tycker Kitty

Söta vovvisarna

Promenad skulle hon såklart gå på
Helst vill hon gå själv

Lite inomhuslek blev det med
Ronja kom från dagis ..
Så det blev massa lek
Söta söta
Pappas tjej
Ronja gillar Jimmy
Ronja visar Bella alla leksaker
Innan vi åkte hem fick vi middag... 
Grillat såklart

PUSSSS

Inga kommentarer: