fredag 4 maj 2012

skit vår...

Hör överallt hur skönt det är när våren kommer.. Det tycker INTE jag,, näsan kliar, ögonen rinner å jag blir sittande hemma & vill inte gå ut.. jag längtar till sommaren när allt har knoppat färdigt..

Bloggen har blivit lidande, jag bloggar när Bella sover, men nu går jag & lägger mig å vilar när hon gör det.
Men idag tar jag tag i bloggnadet å lägger in lite vad som har hänt..
la inte in alla bilder, försöker blogga imorgon igen..


Bella har fått en fotölj,
hon sitter ju alltid på golvet å tittar på tv.

 Hon älskar sin rosa stol

Välling å Händige Manny på tvn
e myyyyyyysssss
 

 Träffat Lotta å myst med bebis

Det har öppnat en ny resturang på Freeport
som har jättegoo mat,, Food court heter den ..
att det är buffe är ju inget minus.
 Bella vill fortfarande bada i diskhon.
Badkaret är stort å hon vill inte sitta ner,
går runt å försöker klättra ur
 Söt
 Lät Bella gå runt i området lite
 våran lilla tjej
 
 Så myscket att titta på
 Hon gick lååångt....
Fick tillslut bära hem henne,,
å det gillades inte, hon blev jättearg å skrek...
 Köpt en häst till prinsessan,,
ingen riktig häst utan en gunghäst..
Bella gungar så myscket så den rör sig framåt
 Hade det gått, hade "Brunte" 
( jag har döpt hästen )
fått sitta med Bella i fåtöljen
 Å jag har fått träffa världens sötaste Enzo ...
Det är Lisa & Emils valp..
Sååååå himla söt...
 SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT
 Bella hittade en smaskig gurka
( som hon inte åt upp )
låg gurkbitar i hela lägenheten
 Jobbade med Michaela en dag..
myyyyssss
 Vissa "kunder" (Ola) är krångliga 
tycker Michaela...
Han hade massa frågor om en väska
 Stora tjejen har fått egna riktiga 
bestick,, barnbestick men riktiga
 går mycket bättre
 Stora tjejen
 mmmmm
 kniv å gaffel
KRAM

1 kommentar:

Lisa sa...

Hon är så gooooo :) fina bilder på Enzo :) älskar er !