tisdag 16 februari 2010

En underbar dag !!

Jag Jimmy & Kitty har varit i Åsa
hos mamma & pappa ..
Jag & mamma åt semla..
Jimmy ville inte ha så han åt bulle istället.
Pappa ville inte ha för det ingår inte i
hans diet.. ha ha

Men jag tror han ångrade sig =)
Paparazzi pappa
Ronja kom en stund
Hade en ny klänning på sig..
JÄTTEFIN
Morfar & Ronja speglar sig
Söta
Min underbara syster
hi hi
Jag hade beställt mat,
något jag inte kan laga själv..
& detta kan jag absolut inte laga .
& mammas potatisgratäng
så klart ..
Ingen annan gör så god ..
MMMMMM
Så gott...
Tack tack tack för maten ..
Pappa var ute & skottade
för det snöade ju hela dagen =(
En liten fluga har vaknat alldeles för tidigt..
Stackars liten vad besviken han måste blivit ..
( det blev ett rim )
Jimmy fick efterrätt av pappa..
En grogg på burk..
Alldeles för söt för pappa
Jimmy gillade tror jag,
för han drack upp den iallafall..
Men det hade han gjort även om
den var äcklig.
Mamma har skaffat ett
promenadband som kom idag
Jimmy hjälper till att sätta ihop
Pappa kollar så allt går rätt till
Jimmy kunde
Den funkar perfekt
Han gick jättefort
Jag fick med prova ..
Jag nästan sprang
Å mamma kunde med..
Det går bra..
Hej å hå ..

Kitty fick prova med
Hon tyckte inte det va kul alls ..
TACK MAMMA & PAPPA FÖR EN
JÄTTEMYSIG DAG.
JAG ÄLSKAR ER !!

PUSS

1 kommentar:

Lotta sa...

Ååå va mysigt ni haft det=)
Fina bilder på lillstrumpa!!!!

Nu får vi åka till mamma å träna för beach 2012 ;)

PUSSSSS