söndag 28 februari 2010

FREEPORT AWARDS

Michaela drack baileys innan
vi skulle gå
Gott i kaffet
MUMS
Vi möttes upp på outlet of brands innan
Sen åkte vi buss till hemlig destination
Som stannade här

Äntligen framme ..
Jag, Bettan & Nadia
Söta Therese
Michaela väntar på mat
Förrätt
& varmrätt.. Lax & skaldjursrisotto .
Efterrätten tog jag inte kort på,
Det va inget rolig alls... En liten chokladbit =(
Tummen ner för maten
Söta kärleksparet =)
Bettan, Mange & Michaela
Våran gulliga vakt Emilia
som tyvärr jobbar sin sista dag
idag.. sen drar hon till London =(

Jag & Therese

Thomas & therese

Michaela and the Boss Jens

Mot dansgolvet =)

DANS !!!!!











YEAAAA


Bettan i rökrutan !!!!

& Michaela med ???

Gulliga Anne var där med =)
Kramkalas
Skål !!!
Jens & Michaela leker
Fina
Happy
Tack allihop för en jätterolig kväll =)

PUSS

1 kommentar:

Lotta sa...

Ååå jag ville oxå vara med ;( men det ville inte mitt jobb;(
Jisses vilka booobies du har lillasyster;)

PYZZZZ