onsdag 24 februari 2010

Igår !!

Började dagen med att gå till frissan,
när jag var färdig kom min underbara
storasyster & hämtade mig..

Var på A-röd & städade & vilken chock vi fick..
Dom har städat sina skåp !!!
Var på Ikea..
Såg Lottas stol hon vill ha..
Men jag undrar om Jonas tycker
den är värd 995 kronor ????
Såg även en JÄTTE FUL tapet .....
Skojade bara Lotta =)
Denna vill Lotta ha i Ronjas rum
å den är JÄTTE JÄTTE fin ..


Vi tappade en grej från våran vagn
& skulle gå tillbaka & hämta den, Pernilla
skulle ta en genväg, jag tyckte det var en
dålig idé för den dörren var ju stängd..
Men det är klart vi kan gå här säger hon
& öppnar dörren..
på andra sidan stod det så här ...
Vi hann även med Jysk, Freeport & handla
mat på ica Kvantum..
När jag kom hem blev det soffläge ..

PUSS

1 kommentar:

Joppe sa...

Jag hade inte tagit emot stolen ens om jag FICK 995 kronor! Å tapeten ska vi inte ens tala om...