söndag 18 april 2010

Helloj !!

Bloggar dåligt igen =(
Men Onsdag-Söndag jobbar jag,
& när jag kommer hem
så lägger jag mig i soffan & kollar på tv
& blir uppassad av min underbara man..
Han gör middag till mig varje kväll =)

Jag är fortfarande JÄTTE trött på kvällarna
& gör så lite som möjligt..
Igår var Ola & Adam här & grillade,
& jag rolig som jag är nu, gick & la mig & vila
i sängen när vi kom hem,
& gick upp när maten var färdig,
efter maten så somnade jag i soffan =)

Det kom ett brev,
fast det var inte till mig..
Vad gör jag med detta ??
När jag kom hem en dag
satt Jimmy & badade..
& jag tror han har blivit
bortförd av aliens som gjort
massa tester på han ...
& efter detta kortet så tror jag
på det ännu mer =)
Robin fick nog följa med ..
Nu ska jag till jobbet ..

PUSS

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Haha lena du har juee rätt på sätt å vis lasse e jue som en alien :D hahah

Lotta sa...

Fyyy hoppas det inte smittar;)

PYSSSSSS