torsdag 29 april 2010

Underbara Mamma !!!

Mamma kom hit & skulle
hjälpa mig med min
"trädgård"

Hon hade med sig en
ny blogg från pappa..
Sååå rolig, älskar när det
kommer en ny =)
Tycker det ska bli en bok
av dom..
Hon hade med sig gotta till Frallan ..
glömde fota innan vi började äta =)
& blommor till min fina trädgård..
Min trädgård är inte på den sidan !!!!
Här är vinter "blommorna"
Allt ska bort
Duktiga mamma in action
Man kan tro att jag bara kollar på ...
Men så var det inte ..
Jag håller påsen =)
Duktiga Kitty hjälper mormor
Puss puss
Älskling hjälper till ..
Titta så fint
Jättefint
Tack snälla underbara mamma
för hjälpen ...
I Love You!!!

PUSS PUSS

2 kommentarer:

K.PeRsSoN sa...

Det blev jätte fint i trädgårn :P Ni är jätte duktiga :D Kraaaam

Lotta sa...

Så fint det blev:) Du e grym på att hålla påsen;)

pyzz