torsdag 8 april 2010

Sorry !!!

Ni tycker nog att jag bloggar dåligt & det gör jag med..
Har massa dåliga ursäkter =)
För det mesta så glömmer jag kameran hemma
& försöker ta kort med mobilen,
men bilderna blir så dåliga.
Jag lägger in lite kassa bilder
så får ni något att titta på =)
( vissa är bra med )

Rasmus har lov så han bor här nu =)
Vi har varit hemma hos
Sarah & Johan & grillat..
Första grillningen.
Min mobil tar grymma kort =)
Mums .. så gott
& jag fick öl till maten =)
Ingen alkohol men lika go för det
Jimmys bror Ola har varit
här & grillat ...
Grillmästaren ...
Ola ville så gärna att jag skulle ta kort
på hans fiiina skor
Jag fick påskägg av Michaela & Bettan ..
Jättegott.. Tack Tack
När vi städade på A-röd låg det massa
rör på golvet,
härligt då blir det mindre att städa =)
& ett JÄTTE stort påskägg som jag
trodde var till städerskerna ..
Men det var det inte =(
Underbara Michaela har hittat dom !!!
Mina saltisar jag har letat efter,
minns dom från när jag var mindre.
Ni som inte vet så är Frallan väldigt sugen
på salt, & jättesalt ska det va...
Dessa är det =)
Tack snälla Michaela..
Fått JÄTTE go sallad hemma hos Pernilla..
& kött & potatis till
Varit på bio med
Jimmy, Ola, Kim, & Oskar..
Vi var & käkade på italiensk pizzeria innan
Min goa goa Pizza
Mina bästa kort =)
Detta är på biografen
Min finaste bästa älskling
Vi såg denna ...
Såååå bra.

Det va allt =)

KRAMIZ

1 kommentar:

K.PeRsSoN sa...

Avatar va grym :D
KRAAM