söndag 3 oktober 2010

Älskade vänner !!

Jag & Jimmy hade en tråkig dag..
Jag dammade färdigt lägenheten,
( jag började med det i Fredags )
Jimmy dammsög & torkade golv,
tog en promenad med Kitty.

Sen var det trist, jag orkar inte åka någonstans,
& Jimmy var sååå uttråkad,
jag ringde Bettan & frågade vad dom skulle göra.
Men dom skulle på bio =(
Han är så duktig min älskling
Men så ringde underbara Michaela
& frågade om hon fick komma...
Så klart hon fick =)
Bästaste hade med sig chips & jordnötsringar..
& Elvis blev kär..
Han lämnade inte Michaela,
inte ens när hon skulle på toa
då skulle han sitta i hennes knä
så sött
Kärlek
Efter Bion kom fina Bettan & Jens =)
Bettan vill inte vara med på kort
men hon är där bakom Michaela
Jens ser inte så glad ut
men det var han =)
Michaela var omtyckt av Kitty med.
& Michaela gillade
Kittys öron
KÄRLEK
Tack allihop för att ni kom ....

PUSS PUSS

Inga kommentarer: