söndag 24 oktober 2010

Lotta, Jonas, Ronja & Chilli varit här

Lotta bloggar mat..
Det var jag tvungen att göra med,
För min paj jag gjorde blev så fin..
& god med =)
Kitty bjöd Chilli på mat
Sen blev det lek i soffan
Ronja är så söt ...
Hon gick omkring & pyssla med saker,
som en liten städhjälp..
Här viker hon en handduk
Ronja älskade min gravid mage =)
Hon älskar fortfarande min mage,
men bara för den är så mjuk & plufsig =)
Jag sa till Ronja att hon kunde hämta
en kudde i sängen som hon kunde ligga på ..
& det gjorde hon..
Den var nästan lika stor som henne ..
Nu ska det mysas
Ronja tyckte Bella skulle ligga där
myyyys
Iphone nördar =)
=)
Lotta tyckte det var mysigare att
vara med Bella istället & slutade spela
Lotta & Bella gör samma min..
Detta kortet är till våran mamma
som älskar när Lotta gör miner på kort .
Tack Lotta, Jonas, Ronja & Chilli
för en JÄTTE mysig kväll <3

PUSSSSS

1 kommentar:

Lotta sa...

Tack älskade syster för en jättemysig kväll:) å god mat!!!!!
Å massor av nyttja med Bella blev det=)

PUSSSSSSSS