fredag 29 oktober 2010

Massa blandat..

Har så mycket olika bilder
så jag lägger upp lite blandat..

En dag var det jättefint väder,
sol & varmt & då tog vi Bella & Kitty
på en promenad =)
Stannade vid lekparken för
att visa Bella hur en sån ser ut .
Eller så kanske det var för att Jimmy
skulle få leka =)
Jag trodde den skulle gå sönder
En annan promenad..
Kyrkogården...
Där gick vi ofta när jag var gravid =)
Mamma var här & lämnade en
fågelmatsgrej.. så nu är dom glada..
Tack till mamma
Bellas sovkompis,
Hennes Råtta hon fick av
Moster pernilla & Moster Lotta.
Den spelar ju musik & blinkar =)
& monkey hon fick av morfar
vaktar =)
Sötaste fötterna i världen
igen
& igen
Första besöket på BVC
Så duktig..
hon hade gått upp från 4430 till 4570 på nio dagar.
Sköterskan sa att jag har grädde i mjölken =)
Men utan grädde får man inte sådana
här goa kinder
Pappa med sina tjejer
Alla slocknade i soffan
I LOVE MY BABY
Bella i babysittern
Mormor har köpt ett hårband ..
Så fiiiiiiint

Hon har fått massa scarfar av sina mostrar,
men dom är lite stora fortfarande =)
Kusin Julina var här idag &
frågade varför jag inte bloggade
när hon & Pernilla var här..
& jag har glömt det. så här kommer
lite bilder =)

Fina Julle
Kusinerna
=)
PUSSELIPUSS

1 kommentar:

Madeleine sa...

Ojj e hon redan så stor, de ser hon inte ut att vara underbara tjejen <3 blir bara sötare å sötare... Bella alltså inte mimmy hiih kram kram