fredag 14 januari 2011

åhhh

Jag säger det igen...
Jag vill inte ha mer snö....
Ändå kommer det mer =(
Tur att jag har Bella & Kitty så är det
inte så tråkigt ..
Vi tog ett roligt kort på Bella igår,
hon är verkligen ett vackert barn. ha ha
Idag har morfar varit här & hälsat på Bella.
Bella HJÄRTA Morfar
Jag tyckte det blev så dåliga kort
när fönstret var bakom pappa.
Varför ska du ta kort då frågade han?
Så jag har något att blogga ..
Ta på nått annat då. ta på koppen ..
Okej då ..
Här är pappas kopp
Lite sent, men här är korten på Bellas julklappar.
Dom har legat på kameran & jag har gömt av dom.

Kläder.
& leksaker.
glömde ta med dessa =)
fick baby larm av mormor & morfar.
& denna var rolig tyckte Bella
PUSSSSSS

2 kommentarer:

ma sa...

fersistyEn sån förbättring det blev. men jag skojade bara... tror jag :)

ma sa...

Hmmm jäller att trycka rätt på tangenterna. Puss