lördag 1 januari 2011

Mitt nyårslöfte..

Blir att försöka blogga mer,
inte för andras skull utan för min egen.
Satt imorse & läste igenom min blogg från start.
Jag har ju bloggat i snart 3 år ( den 13 April )
& det var jätteroligt att läsa.

Så även om bloggarna är korta så tycker iallafall
jag att det är roligt att läsa.

Igår var det nyårsafton vi skulle hem till
Bettan & Jens, där var Michaela, Christoffer,
Johanna & Anton med.
Men så blev det inte, Bellas tänder börjar komma,
(tror jag) Hon är gnällig & vill gärna att man håller henne.

Igår när jag & Jimmy var påklädda & färdiga
att gå så blev Bella jätteledsen,
hon grät å grät å grät.
Så jag bestämde mig för att inte gå,
men jag skickade iväg Jimmy
( Jag är världens bästa flickvän)
så han fick ha det roligt.
& det hade han nog för han var hemma halv 4 =)

Nu till lite bilder =)

I Torsdags var vi i Åsa,
Julina & Peter var där, dom har varit utomlands
så vi har inte träffats på jul.
Vi bytte julklappar med dom.

Bella fick en fiiiin mössa.
Vi kollade på bilder när Julina var liten .
Jimmys julklapp var att åka Go kart med
Julina, Peter, Jörgen & Emil.
& Peter vann ( Jimmy kom 4:a )
Peter är nog jättestolt för han visar sin
medalj på detta kortet ( såg jag inte när jag tog det )
Peter håller i en gnällig Bella
Hon var bara trött ..
powernappar .
Bellas farmor var här igår på dagen.
Bella fick nyårspresenter =)
En söt mössa & en jättegullig klänning
som jag glmde ta kort på .
Bella somnade tillslut igår
Imorse låg Bella & gjorde bubblor i sömnen.
min fina fina fina dotter
Mys tjej..
Detta året kommer bli sååå spännande & roligt
Ses snart hoppas jag ...

PUSS

Inga kommentarer: