torsdag 6 januari 2011

Fy fasen..

För snön..
Alla pratar om vädret nu, så det får väl jag
oxå göra då..
Jag HATAR snö, gillar det inte alls.
Så nog pratat om den =)

Igår åkte jag, Bella & Kitty till Åsa & hälsade
på Mamma, Pappa & Leo.

Vi fick JÄTTE go mat.
Kitty hoppas sååå att pappa ska ge henne något.
Du tigger väl inte frågade han henne..
Kitty tigga ... Nääää
Försökte få kort på Leo & Kitty ,
men det blev inget bra.
Dom hoppar runt & leker hela tiden,
bilderna blev bara suddiga.
efter detta gav jag upp
Ännu ett dåligt kort, ipponen tar ju inte
alltid bra kort =)
Men mamma ville inte vara med på kort ändå .
Pappa lekter med Bella i köket
Bella tycker hennes morfar är rolig
Imorse vaknade Bella kl 4,35 .
När hon hade ätit färdigt låg vi & myste en
stund i sängen & somnade båda två,
brukar ju lägga tillbaka henne i sin säng.
Men det var mysigt att vakna upp med
denna underbara lilla varelse bredvid .
Idag ska vi nog bara vara hemma =)
För vem vill gå ut i detta skitvädret ?

KRAAAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med fullständigt
Fy fasen.
Sådan far sådan dotter