lördag 14 maj 2011

Älskade barn


Bella är nu 7 månader ...
Livet är underbart .

På 7 månaders dagen fick hon som vanligt ett
kort av morfar & mormor,
som jag glömde ta kort på =(
Ska göra det sen.
Bella älskar sina kort
..
Å en liten present med denna gången =)
så gooo
..
Hon fick smaka på äpple
hi hi
mmm ganska gott
Vill du smaka
Här får du
Älskling
Leker i kökslådorna så klart
..
..
Alla bebisar har nog gjort detta
SÖÖÖT
Bella förstår inte att hon ska ligga på filten.
Nä under ska hon ligga
Våran prinsessa
Busunge =)
PUSSSS

3 kommentarer:

LillaJag- sa...

Vet inte om min kommentar kom fram så får skriva om... himla blogger!!

Milo ( host host, JAG ) tyckar det är tämligen orättvist men himla sött med två små tänder. Milos ena tand vill inte komma upp ordentligt.. han har EN liten liten tand, den syns men känns inte med fingret... grrr..

Men han äter på all mat jag äter och tuggar så fint, han kanske inte behöver tänder... vet att det finns sådana lösgodisar med tänder.. kanske ska klistra in sådana i mun på han.

ma sa...

Bella blir mer lik dig som bebis till utseendet. Du älskade också kökslådan. Så goa bilder på världens sötaste 7månaders barn.

Lena sa...

Bella tycker det är fint med tandlösa små herrar ..
Bellas tänder både syns & känns =)

Jag såg att Milo kröp. Duktigt ..

Lösgodiständer kanske kan funka. hi hi..

Mamma : Jag tycker det med <3