torsdag 12 maj 2011

Öppning av bröllopspresenter + goooo brunch 8/11

Herr & fru Westberg skulle öppna presenter,
detta gjordes i solen hemma hos
mamma & pappa i deras trädgård.
Dom som var med var :
Lotta, Jonas
Mamma, Pappa
Lena, Jimmy
Pernilla, Jörgen, Julina
Suzanne, Ingemar
Jenny, Abu
Linda, Robert
Veronica, Fredrik
Sandra, Robbin
Cajza, Nisse
Patricia.
& massor med barn..
( hoppas jag inte glömt någon)

..
Underbart väder..
Barnen fick glass
..
..
Min kärlek ..
..
Ronja visar grabbarna sin cykel
Detta var inte populärt
..
..
..
..
..
Mormor matar Bella
& Pernilla matar Ronja
..
Söta James leker med Bella
<3
Så söta ..
Ronja ville vara med dom små & leka =)
åhhhhh gulligt
Fina fina pappa..
Mys
Coola killen
Glad Kitty
Dax för presenter
Massa presenter... Jag tog inte kort på det dom fick..
Det tycker jag Lotta kan blogga om =)
Men det slutar väl med att jag
får blogga om det med ;)
Jag ska nog med gifta mig ...
Så ska jag & Jimmy önska oss
Skor, smycken, kläder (dam) ...
Lyckliga fru Westberg
..
..
..
..
Hundarna fick vara inlåsta =)
Kitty fick en kompis
Kraaam

Inga kommentarer: