måndag 9 maj 2011

BRÖLLOP !!!

Äntligen så var dagen här.
Min älskade fina storasyster skulle gifta sig,
med underbara Jonas.

Det vackra brudparet

Jag kan verkligen aldrig vara fin i håret,
går alltid runt i tofs ..
Så min söta frisör Madde hjälpte mig.
Lisa kom & jag fick leka frisör =)
Madde hjälpte även Pernilla med
hennes hår ...
Min vackra storasyster
Fina flickor ..
Mötte upp min fina familj
på kungsmässan där bröllopet skulle vara =)
KÄRLEK
Lycka
<3
Underbara Michaela kom & lämnade en
blomma med mamma Maggan.
den var från Bettan med men hon jobbade
& kunde inte komma ..
Bella skulle inte vara med så hennes
underbara fina farmor skulle passa henne.
Tack Susann för hjälpen ..
Fotografen ..
Ronja hade barnvakt,
fast hon var med & titta =)
Vacker brud med sin snygga far
fina
vackra brudtärnan Linda
...
..
..
Första kyssen som man & hustru
brudtärna & bestman
Fina Julina sjunger såååå vackert..
Älskar buketten
Efter vigseln var det mingel med lite mat.
& poängpromenad
Jimmy älskar poängpromenad
Snygga ringen
Brudens underbara föräldrar..
Som även är mina =)
I love you
Herr & Fru Westberg
Mamma & hennes moster Ewa
Sen var det middag..
Så himla fint ..
Här sitter jag
Här ska Herr & Fru Westberg sitta

Maten..
Jag har inte kvar menyn =(
Så jag kan inte skriva var det var,
men ni ser iallafall.
& det var sååå gott ....

Förrätt
Varmrätt
Efterrätt
Brudens far håller tal.
Det kom en å annan tår
Fiiina
KÄRLEK
kling kling i glasen.
då ska man pussas på stolen
Stamp stamp i golvet
då ska man pussas under bordet.
Brudgummens mor håller tal.
Dax för servetter.. Snyft
Brudtärnans tal..
BUHU =)
Foton från Svensexa / Möhippa
..
Telegram dax
Det kom ett från Peter Siepen till Lotta
Lite lek
blå = Jonas
Fina goda bröllopstårtan
..
..
..
..
Bästa bandet..
Brällopsvalsen
PARTY !!!!!
Sexy
.....
Bilen som ska ta brudparet
till tjolöholms slott för bröllopsnatten.

Här ska dom "sova"

Inne i Limousinen
KÄRLEK
Tack alla för en magisk dag/kväll..

PUSS

2 kommentarer:

ma sa...

Så duktig du har varit Lena. Så många fina bilder från bröllopsdagen. Tusen tack för allt jobb du lagt ner. Puss o kram.

Suzanne sa...

Du är ju en riktig proffsfotograf. Jätteduktig! Så kul att få se allt på kort när man varit med om denna underbara helg! Tack!