söndag 5 juni 2011

Mera kalas..

I Torsdags var Ola, Pelle & Susann här
Tog dåligt med kort den dagen =(

Ola
Pelle
Bella med Farmor <3
Sommaren är här ..
Då ska man grilla
MUMS
..
Ola & Pelle hade köpt blomma
Susann hade köpt härlig dushcreme
& en blomma med
Det var dom bilderna =(
Tack för en mysig kväll <3

I Fredag kom Bettan, Jens, Michaela,
Christoffer, Tristan Johanna & Anton hit.
..
..
Trött pappa 1
Söta Michaela
Bella & Anton
Dax för barn snart kanske ? ;)
MASSOR med paket =)
hi hi ..
Fina Johanna
Vädret var kanon så vi satt ute
Trött pappa 2
Glad hund

Bella pratar med Anton
Tristan får mat
Bella hjärta Jens
Paketöppning.
Linnet & glasögonen var från Johanna & Anton.
..
Spännande
FINA STÖVLAR =)
Söta underbara Tristan <3
gullunge
..
Bella hjärta Johanna
<3
Grilla gjorde vi såklart
Grillmästaren
Anton å Michaela
Underbara vänner jag har
Barnvagnsrace
sen blev det kallt så vi gick in
MINA PRESENTER..
Dom hade frågat vad jag önskade mig &
jag sa massa saker & fick ALLT ...

coolaste kortet =)
Dessa strumpor nämnde jag inte då
men jag sa till Michaela för jättelängesen
att jag behövde sådana, & det kommer hon ihåg <3
Solglasögon
Linne
Leggins
Parfym,
luktar sååå gott
snygga stövlar..
Jättesköna ..
Fina skor
Ett Lena kort
=)
Tack älskade vänner för en underbar kväll.
Jag älskar er ..

KRAAAAM

Inga kommentarer: