måndag 27 juni 2011

Midsommar

Jag & min fina dotter
Bella med sin fina faster
Adam leker med Kitty
Bella med farfar
Sätter ihop världens krångligaste barnsäng =)
MAAAT
Bella fick gröt
Gissa vems tallrik
Söta Adam
Brottning
Ola gjorde tårta
????
Dax för kubb
Kitty fick inte vara med.
Hon fick tugga på en boll
=)
Sötis
Bella är ute & går
Hoppar studsmatta
Bella hjärta Farbror
Sämsta laget
..
..
En stol till prinsessan
Oscar
Kitty tigga ...
näääää
Krocket
Cooolingar
Coola Bella
=)
Jag var bäst... eller inte
Bella ville inte vara med & spela.
Hon var med sin farfar istället
=)
Adam var duktig
Kim va glad
..
..
Söta
Får hjälp av farfar
mmm
..
Det blev lite kallt .
Tur att Bella fick en varm filt av mormor
Nu vill Bella inte vara med längre
Adam nattar Bella
Söta kusiner
Jag, Bella & Kitty tog en taxi hem på kvällen.
Men Jimmy stannade kvar & partajade med sin bror.

In i dimman ........
Tack alla för en mysig dag ..

KRAAAAM

1 kommentar:

K.PeRsSoN sa...

=) Mycket fina bilder :) jag snodde några :P hehe.. Tack själv för en underbar dag bästa Lena ! <3