torsdag 2 juni 2011

Min födelsedag.

Den firade jag i Åsa
hos mamma & pappa
Min fina pappa
=)
PRESENTER ..
Jag hade ju redan fått =)
Fick ju massa fina saker när jag &
mamma var i ullared.
Oj en dd ...
Undrar om jag vann
Fick en jättesöt äggklocka.
å en gooo tvål
pill pill pill
Undrar vad som finns här inne
pappa kollar trav
Mäster kocken mamma
fixar mat
MUMS ....
Mys mys
Bella med moster Pernilla
Leo ville hälsa
Grillmästaren
Jörgen kom ..
Min älskling kom med paket
Fick bästa sminket
Mat
..
Sååå himla gott
Efterrätt .. mummsss
Här är Lisa, hon bor på Ronjas dagis,
Ronja ska passa henne hela helgen.
Alla barn på dagiset får passa henne .
Bella tyckte Lisa var rolig
=)
Lisa fick Bulle
Ronja hjälper Lisa
Jag fick present av
Familjen Thorin med.
Men jag fick den innan
min födelsedag,
för att se så dom passa,
annars skulle dom bytas .
Converse skor =)
PUSSSSS

Inga kommentarer: