torsdag 26 januari 2012

Älskade mamma 

Igår fick jag ett sms om att jag hade tid till frissan idag kl 11 
Hade ingen aning ??? Jimmy skulle jobba 
Men min underbara mamma sa att hon kunde passa Bella
Så vid 10 kom hon idag å tog hand om den vilda ..
Det är så mysigt att gå till frissan ( Madde ) hon är så snäll å gullig  alltid lika kul att träffa henne 

När jag var där fick jag sms av Michaela som undrade om vi skulle ta en promenad 
Å det är klart jag ville.. Hon åkte med hem å när jag kom in genom dörren möttes jag av ett städat hem 
Bästaste mamma hade gjort det så fiiint.. Tack tack tack 
Bella hade varit så snäll å mamma hade lagt henne i sängen & Bella hade somnat 

Jag, Bella & Kitty tog en mysig promenad med Michaela, Tristan, Bettan å Diesel,.Stackars Bettan har ramlat å brutit handleden  usch för vintern  så nu har hon gips & är sjukskriven 
Michaela å Tristan följde med hem en stund 

Bella har varit vild å galen hela kvällen, vi tog ett mysigt bad å kl 21.00 sov godingen 

Inga kommentarer: