måndag 23 januari 2012

Brrrrrrr

Jag är ingen vinter människa, tycker inte om när det är kallt 
Men alla barn älskar nog snö, så lite bra var det väl att det snöa 
Jag har letat efter en begagnad overall till Bella men alla har varit för små, för stora eller märkes overaller för 600 & mer ... 
Fick overaller av Ronja, men dom var för små 

I Lördags skulle jag träffa Pernilla efter hon slutade jobba, jag frågade om hon kunde kolla om hon hittade någon på K-mässan.. Å det gjorde hon 
En jättefin på Lindex för 399 :-
Mycket pengar för mig, men det var det värt..

Igår när jag slutade jobbet kom min fina familj å mötte mig vid bussen,
Bella i sin fina overall sittandes i sin pulka som vi köpt i Ullared i december 
Hon tyckte det var jättekul å satt & klappa händer 

Inga kommentarer: