söndag 8 januari 2012

ÄNTLIGEN !!

Jag har fått sova i 3 nätter i rad  visst vaknar jag till av minsta lilla ljud men jag behöver inte gå upp & sätta mig med Bella mitt i natten..
Hoppas hon får bra rutiner snart,somna 19 å vakna 7 

Det är så roligt att se våran prinsessa växa & bli en underbar liten tjej..
Hon säger inte så många ord ännu..
Kitty är favorit ordet. Varje morgon ropar hon på Kitty & ger henne en puss 
Jimmy vill att Bella ska mysa med oss i sängen, men det går inte,
Hon är alldeles för pigg 
Men myser det gör hon gärna
då ska man sitta i soffan å titta på tv med napp å Snuttefilt ..

Något matvrak är hon inte, gröt är det hon helst äter ..
& makaroner gillar hon med..
Men en riktig Gottegris är hon,
Sött är GOTT 

& en sån vilja .. Får hon inte som hon vill så blir hon JÄTTE arg 
Men det går över fort å hon blir snabbt vårat goa charmtroll 

När Bella blir stor ska hon bli cirkus artist .. För hon är vild å galen ... 

Inga kommentarer: