söndag 29 april 2012

Lördags mys hos Persson/Arvidsson

 Kroglivet är ett minne blott.. När man får barn får man hitta på annat på helgerna,
Så här kul hade vi igår ..

Vi gick till en lekplats

 Vi var där i ca 1,5 timmar 
å Bella hade jättekul
 Titta ,, titta ,, titta

Så mycket att se
 Jimmy hade kul med
 Här kan man sova ju
 Kitty var ju med såklart
 Vi hittade en boll som vi fick gömma..
Kitty hade gjort i sönder den annars
 titta vad jag hitta...
En pensel

Jag ska måla hela världen lilla mamma ..
 ..

 Underbar

Kolla Kitty vad jag hittade 
 Jimmy blev glad för jämte lekplatsen 
spelades det fotboll

 Våran diamant
 kul kul
 sööööt
 Jimmy hittade leksaker
 Gick sådär
 Mina älsklingar
 wiiiieeee
 Love
 Hjälp
 Detta var det bästa ..
Det stod hästar där.
 fin tyckte Jimmy
 Kitty rider

Bella kör 

ha ha ha ha ha ha ha

vad säger hästen Bella 
IIIIIIiiiieeeeeeeeee
 ..
 Mammas älskling
 ..
 Pappa jag önskar mig en häst
PYZZZZ

Inga kommentarer: