onsdag 3 mars 2010

Några dagar !!

Igår var jag hos tandläkaren & drog ut en tand ..
Det tog ungefär en halvtimma, det gick inte att
dra ut den hel, den fick delas i 4 delar innan den
kom ut ... Sen var det smärta hela dagen =(

Jimmy sitter & väntar på att
skrämma Skantz ..
Oj vad rädd han blev ...
Skantz bjöd på middag..
Pressad potatis..

& kött ...


Mys =)

Så gott

En annan dag åt vi mera kött ..
Bakade smulpaj en dag ..
Snygge Jimmy vispar vaniljsås
Mästerkockarna =)
Se så fin den blev =)
Kitty var med mig hela dagen igår
när jag hade ont ...
KRAM

4 kommentarer:

Joppe sa...

hahaha Jimmys grimas va den fulaste på länge! Haha kan man inte skicka in bilden till nån tidning eller nåt... hmmm ska kolla upp det! Har du copywrite på dina bilder lr e d bara å sno?? :-)

Lena sa...

Det är bara & sno =) Men är du med & tävlar om fulaste grimas & vinner vill jag vara med på vinsten =)

Lotta sa...

ha ha ha söta Jimmy!!!

Stackars lilla dig syster!!!! Jag lider med dig ;(

PUSSSSSSSS

Pernilla sa...

Ni e dumma!!!, Jimmy e alltid SÖT!