söndag 6 februari 2011

Bellas dop.

Den 5/2 kl 11.00 var det dop för Bella .
Faddrar till henne var Anna & Peter.

Jag är ju den som brukar ta kort,
så alla folk som kom på dopet har jag inte kort på,
Dom fina tårtorna som Michaela & Bettan gjorde
har jag inte kort på heller .
Men jag lägger in dom bilderna jag har
så ska jag kolla om jag kan få kort som någon
annan har tagit.


Bellas kusiner Lisa & Julina sjöng på dopet.
Nu har det landat en ängel
&
Det vackraste
Sååå himla fint =)
Här får hon sitt namn ..
Bella Maria
Söta lilla Bella
Alla ville läsa i min psalmbok.


Vackra barn

Dopklänningen är Jimmys lillasyster Jacquelines.
Mina älsklingar.
Bella med prästen
Bengt Svensson
När Bella bytt om till finklänningen
hon fick i julklapp av sin farmor
så ville alla ta kort =)
Eller alla var lite att ta i..
Lotta & Julina iallafall
Bellas morfar pratar med Bellas faddrar .
gästerna behöver inte vara
hungriga iallafall.
Mamma hade bakat massor
med goa bullar.
Pernilla hade gjort
mumsiga kokostoppar.
& Michaela & Bettan gjorde fiina tårtor.
Christoffer & Jens
Bella i sin fina klänning
Bella med Jimmys mostrar.
Ejan & Bosse (det är min moster & hennes man.)
& Bellas mormor & morfar
Snygga gravida Michaela.
& i hörnet ser ni
Bellas kusin Rasmus
Anne & Therese
Dom har jobbat med mig på Björn Borg
Bellas moster Pernilla
Bellas presenter
Mer presenter
& ännu mer ...
Vad hon fick i presenter bloggar jag imorgon.
Ska ta kort på allting .
Första parkett
När dopet var slut var det dax att städa =(
Men jag har tur & fick hjälp.
Mamma, Pernilla, Lotta, Lisa & Anna hjälpte mig <3

Lotta & Anna diskade ...
Gick inte så bra, dom hade lite problem där ett tag.
Pernilla sopar
& Ronja sopade med
TACK TACK TACK
allihop för att ni kom & var med på Bellas dag .

KRAM KRAM

2 kommentarer:

Lotta sa...

Fiiiina Bella =) ser va ett jättefint dop <3 å massor av Fiina kort!!! Anna å jag va BÄST på att diska ;)

Pysssss

Michaela sa...

Såååå fina kort gillar korten när ni sitter framme i kyrkan ni ser verkligen KÄRA ut =)...Hoppas filmandet blev bra =) Bettan dumpa det på mig...Bella e såååååååå söt....pusssssssssssssssss
Och tack för ett fint dop