torsdag 10 februari 2011

Oj..

Jag bloggade aldrig igår.
Men dagen bara försvann,
& jag som lovade mig själv
att jag skulle blogga flera gånger om dagen.
Å så går det går inte att blogga från mobilen längre ?????
Jag kan skicka iväg bloggar, men dom kommer inte fram..

Nu är klockan 20,50 & vi håller
på att lägga Bella, ska försöka få henne att
somna kl åtta eller nio istället för tolv.

Jag väckte henne imorse kl 7 & så har hon
sovit 2 gånger under dagen + några gånger
när hon har ätit.
Så håll tummarna att hon ändrar sov vanor fort.

Bellas rum har nu en fin prinsesslampa =)
Bellas farmor har varit & hälsat på
Mina fina mysbyxor som
jag fick av Lotta, Jonas & Ronja
i julklapp .
Nu äntligen tittar solen fram ..
Mamma & Leo kom hit & promenerade med oss.
Leo älskar att promenera
Fina utsikten från bräckan
En annan dag kom Mamma, Leo
Lotta, Jonas, Ronja & Chilli
Den dagen var det inte lika varmt.
Men mysigt hade vi det
Fin syster med fina hundar
Efter promenaden fikade vi .
Var ju en del att äta upp,
Det var ju massor kvar efter dopet.
Jimmy leker med Bellas gitarr
Sötast leker på golvet
Jag & mamma har varit på ikea.
Tog en billig & snabb fika .
Tog en tripp till Ica oxå
Nyfikna Bella ville inte sitta i vagnen.
Hon ville titta på saker.
Tur att mormor var med .
Söta bebisar
SNART ÄR DET VÅR !!!!!
Kram kram

Inga kommentarer: