torsdag 24 februari 2011

OJ OJ...

Vad jag är kass..
Bloggar dåligt igen, ska försöka skärpa mig IGEN, hi hi .
Jag har inte gjort så mycket sen sist.
Varit hos mamma & pappa ( städade pappas kontor)
Michaela varit här & fikat ( Lotta & Ronja kom oxå )

Idag har jag & Bella varit på föräldrar grupp,
Det är 6 st barn, med Bella,
4 Killar & 2 tjejer & Bella är äldst =)
Idag pratade vi om smakportioner.
Men det började Bella med på sin 4 månaders dag .
Fast det var roligt att träffa lite andra bebisar,
Bella flörtade med en kille som hette Jacob( tror jag )
dom låg på golvet & höll varann i händerna. hi hi

Jag, Jimmy,Bella & Kitty gick på låångpromenad.

Eftersom jag har bloggat så dåligt så lägger jag in
alla bilder från den promenaden.
Vi hade med kameran så bilderna blev fina =)

Utanför lägenheten
Kitty älskar när pappa är med,
då får hon springa..
Naturbild
fina
Sötaste vovven i världen
Naturbild
Solen sken
Fast kallt var det.
Naturbild med flygplan
Jimmy trodde flygplanet skulle landa på isen,
men det gjorde det inte
Åhhh vad dom är fina..
Jag har haft sån tur =)
Det kom en stoooor hund !!!!!!
Eller nääää det var en liiiiten häst =)
hi hi
Sötis
Kitty ville inte vara med på
kort så hon visade rumpan ..
Men den är söt med
<3
Snygga skugg familjen
..
Mera hästar
Söt
´=)
Snart hemma
Snyggast i världen
Hoppas det inte tar lika lång tid till nästa blogg..

KRAAAAM

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag är så glad för att du är lycklig!!

Suzanne sa...

Jag tycker du är jätteduktig på att blogga! Med skillnad från vissa andra! Ingen nämnd (men du kan ju framföra att jag saknar.......)
Det är så roligt att få se de dina och din vardag.Och att se att du är lycklig!!
Kram från Ronjas farmor!!:-)