tisdag 1 februari 2011

MÅNDAG !!!!

Denna Måndagen älskade jag ...
Vi åkte hem till Michalela & Christoffer på kvällen.
Bettan & Johanna var där med.
Vi delade på en familjepizza & hade det jättemysigt.

Johanna älskar Bella
Bella med sin älsklingspappa
Jag är så glad att jag har
så fina vänner som älskar Bella .
Killarna spelade tv spel
Bettan gjorde en snygg fläta på Johanna
Tant Johanna fick ryggskott =)
Kan det vara för hon bar på Bella,
hon tyckte ju Bella var tung
Bella HJÄRTA Bettan
<3
Bella blev "jätte" rädd ...
Kärlek
Sen gick vi & provade kläder,
jag lånade en jättefin klänning av Michaela.
det var en trasigt band på den men min snälla
mamma har tagit hem den idag & ska laga den =)

Johanna ville mysa med Bella
Bella HJÄRTA Johanna
Michaela blev ledsen när
alla kläder var för små ...
Men hon är såååå fin med sin stora mage .
Prinsessan....
Michaela läser barnböcker
Äntligen fick Bella
bli buren av farbror Christoffer
Wooow vad mycket skägg han har =)
Denna klänningen hittade Michaela..
Snygg =)
Men när Michaela tog på den
så höll vi på att dö av skratt...
Tårarna rann
Tjejen på tröjan blev inte vacker....
inte som det ska..
ha ha ha ha ha
Tack fina vänner för en rolig kväll

KRAM Å PUSS

3 kommentarer:

Michaela sa...

Ahhh tack själv underbara Familjen Atvidsson =)...Det va jätte mysigt.....garvar ihjäl mig när jag ser de bilderna hahaha pusssssssssss

Johanna sa...

Hahaha jag kan inte sluta skratta när jag ser bilderna!!! Hahaha det var så roligt!

Tack själv för en rolig dag och eran lilla prinsessa är inte så farlig som jag ibland kan tro(eller verkar bete mig:p)Förutom när hon spyr på mig!!!!

Kraaaam

Michaela sa...

Haha det roliga är att hon alltid spyr på dig =) jag höll henne sen när du fått henne i famnen spyr hon på dig =) hehe så det måste ha med dig att göra.....pusss