måndag 4 juli 2011

Bettans 25 års fest..

Dålig kvalite på bilderna jag vet..
Men vi hade ju ingen kamera med så
jag tog kort med Telefonen ..

Dom hade satt upp ett fint partytält.
Massa trevligt folk var det där .
Söta Johanna
Vi spelade brännboll,
det va jättekul, jag är jättedålig & har
JÄTTE dålig kondis .
Hade ont i hela kroppen dagen efter..
Men det va det värt för vårat lag VANN !!!!
Det var kanske inte på grund av mig vi vann =)
Fina tjejer
..
..
Bettans present
Från nästan alla =)
Snygge Robin..
Johanna tar kort på mig
..
mmmmm
Jag å Johanna
=)
Michaela ville vara med ..
Jimmy
Jolene & Robin
Johanna biter Bettan
mums
födelsedagsbarnet
=)
Enda kortet på mig å Jimmy
knas Robin
Jens
mmmmm
Söta Michaela
Mera presenter
=)
..
..
hi hi
Sötaste paketet
..
Kärlek
Ett till sött paket
Blivande föräldrarna
..
..
Fick denna bild av Bettan,
Presenten är ihopsatt ..
=)
Tack för en rolig kväll

Å tack mamma som passade lilla Bella =)

PUSSSS

Inga kommentarer: