torsdag 14 juli 2011

Bloggtorka.

Vet inte vad jag ska skriva om.
Det händer inte mycket här.
Eller såklart det händer saker men detta
är en bildblogg & jag har inte tagit så mycket kort.

Men då kom jag på en grym idé .
Jag la in Iphone bilderna från mobilen,
inte alla för det är över 500 ...
Men dom senaste iallafall =)

så här kommer massa blandat ..

Var ute & promenerade med Michaela
tyckte våra vagnar såg så roliga ut bredvid varann.
Gissa vilken som é min ?
Bella fick present av Michaela & Bettan
Det va fiiiina kläder
Bellas Björn Borg trosor
Denna tur tröjan fick hon av Robin & Jolene
Bella älskar när jag hänger tvätt,
då kan man gå & dra ner kläderna .
En dag fick hon hela ställningen över sig.
Här hjälper man inte sin dotter direkt,
måste ta kort först
( bloggskadad )
Var hemma hos Ola & Kitty hittade mysigaste
stället...
Bellas bilstol
Grillat hos herr Appelby
Jag & Bellis chillar vid moster Pernillas pool
Myyyyys
Coola bruden
Jimmy lackar utemöbler
njuter i gröngräset
På kungsmässan med Michaela
Hemma hos Michaela..
( ja vi äter mycket när vi träffas )
Bella fick en pyjamas av Michaela
Hälsade på Jonte i spabadsbutiken
Handlat på Ica
Bella hittade en liten grej som stack ut
från en låda...
Den blev lååång
Om man är smutsig
har man haft roligt
Sned bild..
Men ni ser ändå
wiiiiiieee så roligt pappa har fixat
naaawwww
Jag med finaste vovven
Var med mamma i en gullig butik..
Hittade ett fiint förkläde
( men för dyrt )
Bella har plockat jordgubbar med mormor
..
Fått en fin liten dress av
mormor & morfar
Jag på midsommar
Detta plagget har Tristan fått av oss
Bella vill inte vara med på kort
Rester från midsommar som vi åt hos
Ola dagen efter
Michaela, Tristan & Olinda var här
& åt våfflor
massor med våfflor
Vi har varit hos Eva & myst med valpar <3
Kitty älskar sommar & sol
Söta Diesel har blivit Kittys kompis .
Dom har så roligt ihop
Love
Vem har fått present ???
Tristan =)
Det var några av de 587 bilderna =)

KRAAAM

Inga kommentarer: