lördag 16 juli 2011

Då var det dax..

I Torsdags gav vi oss av till
Vallarnas friluftsteater i Falkenberg
för att titta på buskis .
Det var Jag, Jimmy, pappa, mamma,
Pernilla,Lotta,Jonas,Jörgen.

Bella var & lekte med sin Farmor & fastrar <3
Tack Susann för hjälpen..

Det regnade men det var mycket trevligt ändå.
Vi hade ju regnkläder på oss =)
Denna var jätterolig ...
Mamma på vägen dit
Jag å min kärlek
Min prins å jag
ha ha
Förväntansfulla
Jätte =)
Roligt man kan ha
me and my sis
Glada tjejer i regnet
Paus
Paparazzi Lena smygtog kort ..
grymt att sitta längst fram ..
Lotta är bäst på att fixa sånt =)
Bella har fått en leksakslåda av
mormor & morfar .
naaaawwww så fiiiin
Det behövdes =)
Hon har massa leksaker
Snart så går hon med,
så det var dax att sätta
på låsbara hjulen på
leksaken hon fick av moster Pernilla
pill pill
Men hon kan inte stå själv ännu .
Mormor får hålla
Såhär gled Bella omkring en dag ,,
undrade vad hon hade i munnen ?
Det var en flasknapp ..
hi hi
Fina fina Kitty
bästa hunden i världen
Pappa kom å borra lite ..
Bella har fått en gunga av dom =)
Tur att jag har min pappa <3
Mamma var med Bella
Bella visade sitt rum
Pappa satt i köket
Ola & Bettan var här igår,
vi köpte mat & godis.
Maten tog slut men godiset var det inte
många som åt av ...
Bettan köpte godis i en jättesöööt mugg =)
Sööööt
KRAAAAAM

Inga kommentarer: