lördag 23 juli 2011

Bloggpaus..

I Torsdags åkte jag, Bella & Kitty till
Mamma & pappa, Vi stannade över natten
& åkte hem på Fredags kvällen .
Så det blev inget bloggande dessa dagar ..
Å DUMMA mig, jag glömde kamernan hemma =(
Men jag tog några kort med mobilen ..

Bella satt för det mesta & pratade med
morfar i köket.
Bella äter med hela ansiktet
Det bjöds på makrill =)

Var pappas sekreterare
å hjälpte han med massa kontorsjobb
Men först kolla bloggen =)
Här sov Bells
Min söta goa bebis
Somnade gott
Kitty somnade med
efter hon hade lekt med Leo
Bella var med mormor
& plockade gurkor i växthuset
<3
Mormor & morfar har massor av leksaker
Detta underlägget var fint..
Det tyckte jag med när jag var
liten för jag har skrivit mitt namn
på det ,,,
Bella myser med morfar
Morfar visar kärlekslappen..
Bella HJÄRTA Morfar
I LOVE YOU
Mammi & Pappi

PUSS PUSS

Inga kommentarer: