tisdag 23 juni 2009

Bettans födelsedag ..


Vi hade lite kalas på jobbet idag.

Bettan fick en liten blomma .

Så åt vi fruktsallad .. mmmmm

& massa jordgubbar


När jag kom hem åt vi paj.

Jättegooo


Rasmus gillade den

Sen gick jag hem till Lotta, Jonas,
Lillstrumpa & Chilli för vi skulle
gå en promenad..

Dom hade varit & handlat på ica Maxi,
här står Jonas & slänger fullkornsspagetti
dom é inte så nyttiga i den familjen =)

Lillstrumpa redo för promenad..


Det är slutet på månaden nu &
pengarna är slut..
Så jag hade försäljning på Kitty ..
Men ingen ville ha en kamphund ..

Filmen för kvällen ..
Sett den några gånger,
men det fanns ju inget
annat & se nu när
Desperate housewifes
har slutat gå ... Snyft !!!

Om ni undrar var jag är imorgon
så ärjag på jobbet & inventerar..

3 kommentarer:

johanna sa...

din sån på sidan fungerar inte. det var inte 3 dagar sen jag uppdaterade. Knasig:O ha så skoj på jobbet!! PÖSS

Lotta sa...

Det va en mysig promenad igår!!

lööööve u....kyss

Lena sa...

Jag vet den funkar inte som den ska.. Jag är inne & kollar på din varje dag iallafall =)

Vi hade en jättemysig promenad igår .. löööööööve yoo to .. kössss