onsdag 10 juni 2009

Mums


Nu har jag frostat
av frysen ..
Pernilla tyckte ju det behövdes.


Lagat fiskgratäng..


Jag skalar mina potatisar
med kärlek =)

Drog bort lite döda blad från en växt hemma.
Det va kul tyckte dom flesta..

Kitty gillade dom ..

Tilda tyckte dom va goda

Elvis blev ett stort fan ..

Åhh syskonen delar ..

Nellie gillar inte döda blad..
Blev inte alls imponerad.

Men Tilda vill ha mer .

Idag skulle jag med Mamma & handla mat.
Kitty känner på sig att jag ska iväg,
då lägger hon sig i sin korg & surar lite..

Nu är jag hemma igen ..
Så nu är kylen & frysen inte lika tomma ..


Tack mamma för hjälpen idag !!

4 kommentarer:

Pernilla sa...

gud va fint både frysen och gratängen,
du e duktig du!!!!
love you

Anonym sa...

Glömde du och köpa katt mat Fast det går lika bra med selleri

Lotta sa...

VA?!???!?!??! Va jag bjuden till dig på fiskgratäng???? Buuuuhhuuuu jag missa det;(

Men va duktig du e!!!

Lena sa...

Ja visst é jag , nu när hemma frun har börjat jobba får jag ta över den rollen =)
Jag köpte kattmat, den stod i hallen .. & det går inte lika bra med selleri .. ha ha