onsdag 17 juni 2009

Underbar dag med underbara familjen!!

Dagen började tidigt, Mamma hämtade
mig vid 8.
& vi åkte mot Ullared ..

Mamma rotar låååångt in
efter en mössa till Lillstrumpa ..

Man blir hungrig av att shoppa,
så vi gick ut & tog en fika .
MMMMMM

Om man står i denna rutan är man
med på tv.. Mamma ville inte vara med
på tv eller på bild..

Jag hittade en urgullig mössa till
Lillstrumpa..
Ni ser vad hon ska bli när hon blir stor?

P _ V_ N


Mamma fick post ...

Hon köpte massa bebis grejer .
Här ska hon sätta ihop en baby sitter ..
Men hon gick iväg så det blev jag
som satte ihop den ..


Min starka älskling fick bära en tung
bebis säng .
Lillebror Leo hjälper till .

Mamma köpte en mugg till mig
som ska vara hemma hos dom..
Bara min kaffe mugg =)

Fiiiinn !!!

Fikade med min älskade Pappa

Kitty hittade en koja.

Kitty diskar Nissoms matskål.


Mäster kocken Jimmy lagar mat
med Pernilla .


Middag hos familjen Thorin

Kitty ÄLSKAR sin moster Pernilla


Träffade Gizmo

Vi skulle sova hos Pernilla .
Och hon hade gjort det sååå mysigt.

Vi köpte massa godis

& kollade på en film.
Riktig myskväll..

Tack allihop för en supermysig dag.
Love you

1 kommentar:

Lotta sa...

Lillstrumpa tackar så för presentern =)

Wow Lena vilken FIIIIN EGEN mugg du har hoppas du får behålla den för dig själv...det är lockande
att "låna" den fina;)