lördag 6 juni 2009

BUZZ

Lisa & Emil kom på besök, Dom ville så gärna spela Buzz
för det har aldrig Emil spelat.
Det blev en seeeen kväll/natt jag kom i säng 2 ..
Men vad roligt vi hade..
Emil var faktist riktigt duktig ,
Jimmy va bäst som vanligt !!!
Jag vann några gånger med,
men den absolut SÄMSTA
det var Lisa .. så kass ..


Sötnosar ..
Lisa ser kanske inte så söt ut =)


Här ser ni poäng ställningen ..
Jimmy 1:a
Jag ligger 2:a
Emil 3:a
& lilla Lisa 4:a med 100 poäng ..
Ha ha ha

Sen förlorade hon sina 100 poäng med

& gick ner till 0..


Jens kom en stund ..

Men han ville inte vara med & spela

& inte vara med på kort heller ..

Tack Emil & Lisa för en

riktigt rolig kväll ..

Love yooo

2 kommentarer:

lisa sa...

det var inget vacker kort på mig nä !!. men man måste ju visa sin riktiga sida..

OCH SEN ÄR JAG FAKTISK GANSKA BRA PÅ BUZZ =)=)=)=)=)=)

Bara att jag inte orkar tänka. hahaha.


Jag kom inte i sängs förens 4. Bastin jamade heeeeela natteen. blev inte klok!!!!!


love u too

Jimmy sa...

Blev inte klok ? :O ne vad jag vet så blir man inte klokare av att en katt jamar ? eller inte vad jag har hört iallafall...