torsdag 11 juni 2009

Gammal .. Jag ????


Jag var inne på systemet igår .. Detta hände .

Vid kassorna står att man får en present om man visar leg,
min pappa skojade med dom en gång & tog upp sitt leg & fick ett paket tuggummi.
Jag som är väldigt förtjust i rosa & ville ha en present
tog upp mitt leg innan jag kom fram,
& killen i kassan tittade på mig & jag tror han tänkte fråga om leg,
så jag gav han mitt..

Han tittade på det och sa oojjj du va ju över 26 ..
-Ja jag är 32 sa jag, men jag får present nu va, när jag visade innan du fråga ?
- Nej du är lite för gammal för det !!!
- skojar du nu frågar jag ?
- Nej men du får ju handla iallafall ..
- Men det är till min Pappa, så jag får ju inget..
- Tyvärr säger han , men du kan få kvitto ..
... Ja ha tänker jag & går , dagen förstörd & fick en sen 30 års kris..

Så nu har jag mailat till kundtjänst på systembolaget ..

3 kommentarer:

Lotta sa...

DUMMA DUMMA systembolagetfolk=) Vi skriver en protestlista!!!!!!!!!!!

Lena sa...

Ja det tycker jag låter som en bra idé =)

Anonym sa...

Du kan va lika charmig som far