söndag 9 augusti 2009

Ännu en dag !!

Fick ett meddelande av Pappa ..
Klart för drabbning stod det,
& en bild ...
Fina bänken är färdig..
Är det någon som vet vad drabbning betyder ?

Sen fick jag ett meddelande av
Sarah, Hon Jimmy & Johan var
& fiskade..
Jag stod på jobbet..

Pernilla hämtade mig efter jobbet,
så åkte vi in & städade på A-röd..
Tog lite tid för det va köer på motorvägen..

På A-röd bodde denna STORA spindeln..


På kvällen åkte Jag, Jimmy, Sarah & Johan
till Göteborg för lite kvällsfiske..
Jag fiskade inte =)

Grabbarna fixar ..

Fint var det

Jimmy med båtarna


Sarah tror det är mer fisk där borta ..

Gammal båt ..

Trassel


Jimmy ville sitta..OJ OJ OJ... En fisk....

KÄRLEK !!!! ha ha ha

Godnatt !!!!

4 kommentarer:

PA sa...

Vad gör du med all fisk som Jimmy tar hem. Blir det bara kattmat eller nåt mer?

lillan sa...

Drabbning? Här kan du välja....
kamp-slag-strid-batalj-fältslag-träffning.
Drabbas av ngt-råka ut för ngt.
Tur att inte Lotta va där när ni såg spindeln, hon hade svimmat:)
<3(blir inga Hjärtan längre..varför?)Puss.

Lena sa...

Det är ju inga stora fiskar han får, så jag vet inte ens om katterna vill ha dom =)

Då ska jag hem till er & strida med bänken snart då. ha ha.

Du måste ha mellan slag mellan hjärtat & det du skriver
tex.. <3 i love you
Puss

Lotta sa...

Eller så fixar vi ett fältslag på pappas bänk?????

ÄT INTE DOM FISKARNA:::dom är nog förorenade. med allt bajs som folk tömmer ur sina båtar!!!!!!!! Å bensin oxå=)

PUSSSSS